dimarts, 6 de novembre del 2012




Baralles silencioses
espetagaven contra la paret,
i es barrejaven amb les olors
de les nostres cançons d'infants perduts i melangiosos.

Em fumaves a tothora
i rebentaves les meves paraules,
però els petons se'm clavaven
com les espines verdes de les roses.

El volant em transportava al fals paradís.

Acudits de bascos i cerveses,
recital de poesia a l'aire lliure,
i un anònim que ens perseguia,
refugi del nostre -o del meu? - 

pecat.

M'ennuegaves amb benvingudes i
abraçades empalagoses
i menties amb precioses i nenes.

M'escridassaves amb la mirada,
i amb el teclat em menyspreaves.

M'estimaves sense saber-ho.

Sense voler-ho. 
Sense accceptar-ho.

I amb la disfressa de la por
que et corsecava el ventre i l'ànima,
t'allunyares de la felicitat

i triares la ignorància i la soledat.